noutati

e soare, cer senin. nu e prea cald. briza de aer proaspat patrunde prin geamul deschis si imi mangaie fata, gatul, imi umple plamanii cu oxigen. dimineata perfecta. asa imi place sa ma trezesc.

vinerea trecuta am primit o veste cam socanta – cancerul meu a revenit. in ficat. nu e de bine. au urmat investigatii suplimentare, biopsii cu ace lungi, scanari in aparate sofisticate, analize, discutii, termeni medicali noi, planuri de tratament. de luni revin la chimioterapie. adio parul meu cretz :)

vacanta este anulata. de fapt amanata. sunt foarte calma. ma surprinde si pe mine calmul, si ma bucura. partea buna e ca alte organe nu au fost afectate. cu tratamentele din ziua de azi cancerul devine ca o boala cronica, cu care lumea poate trai.

in plus, am mare incredere in forta mintii mele, in yoga, in meditatie, in puterea naturii si in alimentatie sanatoasa.

am nevoie doar de ganduri bune – happy thoughts!

18 thoughts on “noutati

  1. esti puternica , o sa-i dai in bot nesimtitului astuia, o sa-i faci un knock out de nu se mai scoala in veci:)))
    numai unde pozitive, curaj si iubire!

    cu mult drag de la paris,

  2. Vroiam sa scriu ceva, dar nu prea stii ce sa spui in asa momente. Putere si mult curaj! Eu tot cred in forta mintii si stiu ca poti sa invingi! Energie pozitiva si ginduri bune tie!

  3. Fecior-meu a zis cand va creste mare va inventa ceva de baut ca toate mamicile sa fie vesnice (vesnic in capul lui e atat cat va fi si el). Daca ai oleaca de rabdare iti trimit colet ;)

    Nu se compara preeclampsia mea cu aiureala asta a ta, da stiu sigur ca spiritul darz le poate infrunta pe multe. Iti mai zic repetat ca nu te cunisc personal dar sa stii ca m-am gandit toata ziua la tine si la cat de nedrept se intampla unele lucruri. Numai ganduri bune !!!

  4. muuuuult curaj si sa treci cu bine si peste acest moment, doar ginduri bune iti trimit, sa fii bine!!!

  5. Multa sanatate si pofta de viata!
    P.S. Incearca regimul raw vegan, poate iti ajuta, eu cred in el.

    • multumesc, Claudia. sunt aproape vegan. nu fac obsesie din asta, dar am renuntat la carne. lactate, oua mananc foarte rar – cand ma apuca cate o pofta nebuna de croissant sau clatite :) peste, fructe si legume – asta-i dieta mea.

  6. Prima oara intru pe blog,dar stiu ca esti o femeie minunata de la care am multe de invatat. Iti trimit multa energie pozitiva de acasa,sper ca o sa te cunosc intr-o zi. Eu stiu ca esti puternica!

Leave a comment